.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ...
سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، جمعه برای ایراد سخنرانی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت شهید عباسعلی ناطق نوری و 72 تن از یاران شهید بهشتی در حادثه هفتم تیر سال 60 به بلده نور می آید .

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت : رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند .

احمد ناطق نوری اظهار داشت : این مراسم از ساعت 9 صبح روز جمعه هفتم تیر در روستای اوزکلا بخش بلده شهرستان نور زادگاه شهید عباسعلی ناطق نوری برگزار می شود .

برادر شهید عباسعلی ناطق نوری در مورد شخصیت ایشان افزود : شهید عباسعلی ناطق نوری از دوره اول شکل گیری مجلس، منتخب مردم نور شد .

وی تصریح کرد : دو سال از فعالیت دوره اول مجلس نگذشته بود که حادثه شوم منافقین در هفتم تیرماه سال 1360 تحقق یافت و ایشان به همراه 72 تن از همکارانش از جمله آیت ا... بهشتی به شهادت رسیدند .

وی در اين گفتگو رشد و توسعه پیدا کردن نور را یکی از آرمان های شهید ناطق نوری در تصدی مسئولیت نمایندگی مجلس دانست و ادامه داد : این انگیزه ای شد برای حضور من در مجلس ، تا بتوانم راه و اهداف تنظیم شده برادرم را پیگیری و به تحقق برسانم و خوشحالم که توانسته ام امروز به اکثر اهداف ایشان جامه عمل بپوشانم .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت : شهید عباسعلی ناطق نوری انسانی صبور ، خوش برخورد و عمیق بود .

وی خاطر نشان کرد : غالب بودن تقوا و تدینش بر هواهای نفسانی او را یک انسان ویژه ای قرار داد تا نتیجه اش شهادت باشد .

احمد ناطق نوری گفت : شهادت برای ایشان یک موفقیت بود و در واقع یک آرمانی بود که می بایست به حق وصل شود و در رسیدن به این راه از هیچ کوششی فروگذار نبود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.